• logo
  • osnovna stranica
  • Općinski sud u Travniku

    Idi na sadržaj
    BosanskiHrvatskiSrpskiСрпскиEnglish

    20 GODINA RADA SUDA

    29.02.2024.

    OPĆINSKI SUD U TRAVNIKU

    20  godina rada

    1.3.2004. - 1.3.2024.

    Zbližavanje je početak, ostajanje zajedno je napredak, sarađivanje je uspjeh. – Henri Ford

    Općinski sud u Travniku od formiranja je priča o zbližavanju, zajedničkom napretku, saradnji ili jednostavno jedna uspješna priča!


    Visoko sudsko i tužilačko vijeće BIH, na sjednici održanoj 21. januara/sječnja 2004. godine donijelo je Odluku o imenovanju predsjednika i sudaca Općinskog suda u Travniku i odredivanju datuma početka rada novoosnovanog suda, od 1. marta/ožujka  2004.godine.

     Od tog datuma prestali su sa radom osnovni sudovi u Travniku, Novom Travniku i Vitezu. U Općinski sud u Travniku imenovano je 13 sudaca, a iz reda imenovanih sudaca na mjesto predsjednika suda,istom odlukom imenovan je Goran Dujić. Nadležnost Općinskog suda u Travniku utvrdena je Zakonom o sudovima u FBIH, te je pored tadašnje tri općine, ista proširena i na općinu Busovača.

     Općinski sud u Travniku ima Privredno odjeljenje za cijeli SBK/KSB, a od 2005. godine preuzima i Odjeljenje za registraciju posłovnih subjekata, koje je do tada bilo u nadležnosti Kantonalnog suda u Novom Travniku.

     

    Od 1. decembra/prosinca 2006.godine, u Općinskom sudu u Travniku formira se i Prekršajno odjeljenje, kada su  prestali sa radom tadašnji Općinski sudovi za prekršaje u Travniku, Novom Travniku, Vitezu i Busovači.

     

    Ovo odjeljenje ima u nadležnosti i predmete iz oblasti carina i poreza za cijeli SBK/KSB. Broj sudaca u Općinskom sudu u Travniku  sa tadašnjih 13, je povećan na 25, a uz sedam  stručnih saradnika, broj nosilaca pravosudne funkcije je sada 32.

     

      

    Sud ima svoju misiju i viziju

     

     

    Općinski sud u Travniku dosljedno sprovodi principe zakonitosti i ustavnosti, neovisno i transparentno postupanje u svim sudskim postupcima, jednakost pred zakonom, poštivanje osnovnih ljudskih prava i efikasnosti u ostvarivanju tih prava


    Općinski sud u Travniku omogućava moderan i savremen pristup sudu, kroz obučeno i profesionalno osoblje, transparentan rad sa kojim se javnost upoznaje putem web portala i drugih načina javnih  objava, vođenje postupaka u zakonskim vremenskim okvirima, brz i efikasan postupak kod registracije privrednih društava, zemljišnoknjižnih postupaka, uz dobru organizaciju i funkcionisanje svih segmenata rada, naša vizija je povjerenje javnosti i građana, podrška privredi i razvoju, kao i modernizacija načina rada.

     Posłovna politika suda tokom protekle dvije decenije bila je i ostala  kontinuirano ułaganje u zgradu, opremu i Ijudske resurse. Vođeni ovom politikom,prvenstveno smo izvršili adaptaciju vanjskog izgleda zgrade suda, obnavljajući fasadu, potom redovito adaptiramo pojedine urede izvodeći molerske radove,te zamjenu podnih obloga, adaptirali smo zemljišno-knjižni ured, pisarnice suda, izgradili i opremili potkrovlje zgrade,investirali u zamjenu stolarije zajedno sa zaštitnim žaluzinama u prizemlju zgrade, adaptirali arhivski prostor uz ugradnju namjenskih polica za odlaganje arhiviranih spisa,izvršili izgradnju wc-a za invalide, prilagodili pristup osobama sa invaliditetom na ulazu u zgradu,rukohvatima u prijemnim kancelarijama, kao i obezbjeđenjem multifunkcionalne sale za potrebe suđenja u kojima učestvuju osobe sa invaliditetom.

     

     

    Od tri pisaće mašine, do moderne informatičke opreme

      

    Vrši se redovna nabavka uredskog namještaja, računarska i tehnička oprema se u kontinuitetu obnavljala, a na početku rada suda , krenuli smo sa tri pisaće mašine, a sada gotovo svaki ured u prosjeku ima po dva računara,uz konferencijsku salu koja ima veći broj računara za potrebe rada pripravnika i volontera. Imali smo obavezu da izvršimo nabavku licenci za određeni broj računara, a jedan dio licenci je doniran od strane VSTV BIH. Potom smo izvršili nabavku profersionalnih scenera,budući da je VSTV BIH uveo obavezu sceniranja svih ulaznih dokumenata u CMS-u.

      

    Edukacija i školovanje, ułaganje u obrazovanje, je još jedan moto koji nas je vodio sve ove godine, tako je jedan broj uposlenika završio srednje obrazovanje, prekvalifikaciju, polaganje stručnih ispita, jedan dio uposlenika je stekao više i visoko obrazovanje, potom polaganje pravosudnih ispita.

      

    Stalno se podstiče napredak u obrazovanju, jer samo na taj način možemo postojeći kadar podići za stepenicu više, a iskustvo koje je već stečeno u radu može biti dodatni faktor radnog uspjeha.

      

    Naš cilj je da uposlenici budu obučeni za obavljanje više poslova i zadataka,ide se ka izvrsnosti,s ciljem da se ne dozvoli da odsustvo nekog uposlenika zaustavi proces rada, te smo u tom smislu donijeli nekoliko Naredbi o provođenju mentorstva, u smislu prenošenja znanja sa jednog uposlenika na drugog.

      

    Pravilnik o mentorstvu, kao interni akt, donijeli smo još 2018.godine, a VSTV BIH je 2021.godine, utvrdio da postoji potreba za donošenjem istog.

      

    Može se słobodno reči da je sud bio pravna klinika za veliki broj mladih diplomiranih pravnika, o čemu je napisana i Monografija, za sve koji su obavljali praksu u sudu u svojstvu volontera ili pripravnika.

     

    Sa ponosom možemo istači, da su naši volonteri i pripravnici imenovani na više pozicija stručnih saradnika, sudaca i tužitelja, ili obavljaju visokopozicionirane funkcije u drugim državnim institucijama.

     

    Paralelno sa redovnim radom implementirali smo niz Projekata u saradnji sa VSTV BIH, ministarstvima, upravama i agencijama.

     

    Prvi projekat je bio uvodenje CMS,a kao dobar primjer za uspješno sprovodenje elektronskog upravljanja sudskim predmetima, bili smo sud koji su posjećivali drugi sudovi iz BIH, kojima smo svesrdno prenosili naše iskustvo i znanje.

     

    Sljedeći važan projekat je bio, projekat USAID-a kada smo dobili priznanje za model sud, po američkim standardima poslovanja.

     

    Uspješno uređujemo web stranicu suda, uz pohvalu VSTV BIH, bili smo pilot sud za projekat elektronske narukvice, te prema  izvještaju, koji je objavio Opus d.o.o. Mostar, koji iznajmljuje softwer i opremu za elektronski nadzor, mi smo sud koji je  u implementaciji navedenog projekta, ostvario i najbolje rezultate u Federaciji BiH.

     

    Potom ističemo i Projekat harmonizacije ZK ureda, Projekat digitalizacije sudske arhive, digitalizacije  sudskog registra, sceniranje zemljišnih knjiga,uvođenje MELP programa za vođenje matične evidencije zaposlenika, do implementacije Projekta unapređenja efikasnosti pravosuđa, koji je podržan od strane  Vlada Holandije i Norveške, i u okviru kojeg su urađeni Memorandum o saradnji sa Kantonalnim sudom u Novom Travniku i Smjernice za parnični odjel.

     

    U okviru ovog projekta snimili smo i kratki film o pripremnom ročištu ,koji je distribuiran u ustanove za edukaciju sudaca i tužitelja (FBIH i RS), na fakultete i u druge pravosudne institucije.

     

    U drugoj fazi ovog projekta „Reorganizacija poslovnih procesa u sudu“ koji je podržan od strane Kraljevine Švedske, u kojem je fokus na ulozi pripravnika i volontera,i u kojem  smo pokazali zavidne rezultate u implementacij,izradili niz internih akata koje smo ustupili VSTV BIH, kako bi se isti koristili u daljnjoj implementaciji Projekta u drugim sudovima u BIH.

     

    Izradili smo Plan integriteta koji se od 2018.godine intenzivno provodi, te smo donijeli i Strateški plan od 2021.-2023.godine (sada dopunjen sa  2024-tom godinom), a koji je potvrdila Stalna komisija VSTV BIH.

     

    Uspješno implementiramo i Smjernice za prevenciju seksualnog i rodno zasnovanog uznemiravanja, a pripremamo i Strategiju za sprovođenje rodne ravnopravnosti u našem sudu.

     

    Ostvarujemo i dobru saradnju sa institucijama izvan pravosudnog sistema,kao što su komunalna preduzeća,centri za socijalni rad, kazneno popravni zavodi , FGU i drugi.

     

    Poseban segment saradnje se ostvaruje sa Sudskom policijom, održavanjem sastanaka, implementacijom Strategije sigurnosti, redovnim  izvještavanjem o stanju izdatih naredbi i prijedlozima za unapređenje zaštite i sigurnosti.

     

    Na završnoj konferenciji o IPA Projektima i unapređenju vođenja stečajnog postupka i ekonomskim efektima istog, predsjednik Suda je imao izlaganje, među rijetkim predstavnicima pravosudnih institucija u BIH, čime je prepoznata uloga liderstva ovog suda među ostalim sudovima u BIH i zalaganje za  opravdanost Projekata, koji se podržavaju.

      

    Za sve ove godine, izvještaji o radu suda su imali pozitivan trend, što se očekuje i ubuduće. Zajednički rad,postavljeni ciljevi, zadaci,misija,vizija i napredovanje, rezultati su profesionalnog odnosa i kolegijalnosti svih uposlenika suda, na čemu se upućuje zahvalnost za svih 20 godina zajedničkog rada.

      

    Na početku godine u kojoj obilježavamo značajan jubilej u razvoju jedne pravosudne insitucije želim naglastiti da smo u protekloj godini ostvarili  izuzetno dobre rezultate. Po prvi puta smo Plan realizacije predmeta, koji smo zajedno projektirali sa Visokim sudski i tužilačkim vijećem BiH (VSTV BiH) ispunili u procentu od 96 posto, od 5.898 spisa riješili smo 5.574, znači procenat rada je  96,14 posto. Pored ovog Plana imali smo u potpunosti ostvarenu godišnju normu, 112,51 % je godišnja kolektivna norma svih sudaca u Općinskom sudu u Travniku. Ostvarili smo kvalitet rada u iznosu od 90,36 posto kada je riječ o odlukama koje su išle na Kantonalni sud u Novom Travniku. Što se tiče rezultata u potpunosti smo zadovoljni sa ostvarenim i cilj smo u potpunosti ostvarili.

      

    Tokom 2023. godine nastavili smo realizaciju “Holandskog projekta”  na podizanju kvaliteta rada, a upravo zahvaljujući ovom projektu unaprijeđen je kvalitet rada, smanjeno vrijeme koje je potrebno za rješavanje jednog spisa. Utvrdili smo sve naše nedostatke, koje smo tokom godine uspjeli da otklonimo. Zajedno sa VSTV- om smo radili na “Švedskom projektu”, to je jedan poseban način rada sa pripravnicima i volonterima u kojem puno aktivniju ulogu imaju pripravnici, nego po ranijem Pravilniku.

     Uz sve ove projekte Općinski sud u Travniku bio je pilot projekat uz Podršku Svjetske banke (WB) i Federalnog ministarstva pravde na uspostavljanju online registraciji privrednih društava.

     Prvi smo, u BIH implementirali ovaj “Pilot projekat”. Vlada Federacije BiH je donijela Uredbu koja uskoro stupa na snagu i kreće se sa online registracijom privrednih društava u Federaciji BiH, a to će u svakom slučaju privrednicima omogućiti puno jednostavniju i sa manje troškova dostupnuu registraciju privrednih društava.

    Ovo je jedan veliki korak u nizu koraka koji se poduzimaju kako bi se BIH približila  Evropskoj Uniji.

    Ovih 20 godina je jubilej koji je zavrijedio da se obilježi retrospekcijom dosadašnjeg rada, za koji se slobodno može reči, da može da posluži kao primjer za buduće generacije.

    Prilog: originalni dokument

     

     

    U Travniku 01.03.2024.godine                                      Predsjednik suda

                                                                                             Goran Dujić

     

     

    Prikazana vijest je na:
    Prateći dokumenti
  • Tekst za 20 godina rada
  • 132 PREGLEDA
    Kopirano
    Povratak na vrh

    20 GODINA RADA SUDA

    29.02.2024.

    OPĆINSKI SUD U TRAVNIKU

    20  godina rada

    1.3.2004. - 1.3.2024.

    Zbližavanje je početak, ostajanje zajedno je napredak, sarađivanje je uspjeh. – Henri Ford

    Općinski sud u Travniku od formiranja je priča o zbližavanju, zajedničkom napretku, saradnji ili jednostavno jedna uspješna priča!


    Visoko sudsko i tužilačko vijeće BIH, na sjednici održanoj 21. januara/sječnja 2004. godine donijelo je Odluku o imenovanju predsjednika i sudaca Općinskog suda u Travniku i odredivanju datuma početka rada novoosnovanog suda, od 1. marta/ožujka  2004.godine.

     Od tog datuma prestali su sa radom osnovni sudovi u Travniku, Novom Travniku i Vitezu. U Općinski sud u Travniku imenovano je 13 sudaca, a iz reda imenovanih sudaca na mjesto predsjednika suda,istom odlukom imenovan je Goran Dujić. Nadležnost Općinskog suda u Travniku utvrdena je Zakonom o sudovima u FBIH, te je pored tadašnje tri općine, ista proširena i na općinu Busovača.

     Općinski sud u Travniku ima Privredno odjeljenje za cijeli SBK/KSB, a od 2005. godine preuzima i Odjeljenje za registraciju posłovnih subjekata, koje je do tada bilo u nadležnosti Kantonalnog suda u Novom Travniku.

     

    Od 1. decembra/prosinca 2006.godine, u Općinskom sudu u Travniku formira se i Prekršajno odjeljenje, kada su  prestali sa radom tadašnji Općinski sudovi za prekršaje u Travniku, Novom Travniku, Vitezu i Busovači.

     

    Ovo odjeljenje ima u nadležnosti i predmete iz oblasti carina i poreza za cijeli SBK/KSB. Broj sudaca u Općinskom sudu u Travniku  sa tadašnjih 13, je povećan na 25, a uz sedam  stručnih saradnika, broj nosilaca pravosudne funkcije je sada 32.

     

      

    Sud ima svoju misiju i viziju

     

     

    Općinski sud u Travniku dosljedno sprovodi principe zakonitosti i ustavnosti, neovisno i transparentno postupanje u svim sudskim postupcima, jednakost pred zakonom, poštivanje osnovnih ljudskih prava i efikasnosti u ostvarivanju tih prava


    Općinski sud u Travniku omogućava moderan i savremen pristup sudu, kroz obučeno i profesionalno osoblje, transparentan rad sa kojim se javnost upoznaje putem web portala i drugih načina javnih  objava, vođenje postupaka u zakonskim vremenskim okvirima, brz i efikasan postupak kod registracije privrednih društava, zemljišnoknjižnih postupaka, uz dobru organizaciju i funkcionisanje svih segmenata rada, naša vizija je povjerenje javnosti i građana, podrška privredi i razvoju, kao i modernizacija načina rada.

     Posłovna politika suda tokom protekle dvije decenije bila je i ostala  kontinuirano ułaganje u zgradu, opremu i Ijudske resurse. Vođeni ovom politikom,prvenstveno smo izvršili adaptaciju vanjskog izgleda zgrade suda, obnavljajući fasadu, potom redovito adaptiramo pojedine urede izvodeći molerske radove,te zamjenu podnih obloga, adaptirali smo zemljišno-knjižni ured, pisarnice suda, izgradili i opremili potkrovlje zgrade,investirali u zamjenu stolarije zajedno sa zaštitnim žaluzinama u prizemlju zgrade, adaptirali arhivski prostor uz ugradnju namjenskih polica za odlaganje arhiviranih spisa,izvršili izgradnju wc-a za invalide, prilagodili pristup osobama sa invaliditetom na ulazu u zgradu,rukohvatima u prijemnim kancelarijama, kao i obezbjeđenjem multifunkcionalne sale za potrebe suđenja u kojima učestvuju osobe sa invaliditetom.

     

     

    Od tri pisaće mašine, do moderne informatičke opreme

      

    Vrši se redovna nabavka uredskog namještaja, računarska i tehnička oprema se u kontinuitetu obnavljala, a na početku rada suda , krenuli smo sa tri pisaće mašine, a sada gotovo svaki ured u prosjeku ima po dva računara,uz konferencijsku salu koja ima veći broj računara za potrebe rada pripravnika i volontera. Imali smo obavezu da izvršimo nabavku licenci za određeni broj računara, a jedan dio licenci je doniran od strane VSTV BIH. Potom smo izvršili nabavku profersionalnih scenera,budući da je VSTV BIH uveo obavezu sceniranja svih ulaznih dokumenata u CMS-u.

      

    Edukacija i školovanje, ułaganje u obrazovanje, je još jedan moto koji nas je vodio sve ove godine, tako je jedan broj uposlenika završio srednje obrazovanje, prekvalifikaciju, polaganje stručnih ispita, jedan dio uposlenika je stekao više i visoko obrazovanje, potom polaganje pravosudnih ispita.

      

    Stalno se podstiče napredak u obrazovanju, jer samo na taj način možemo postojeći kadar podići za stepenicu više, a iskustvo koje je već stečeno u radu može biti dodatni faktor radnog uspjeha.

      

    Naš cilj je da uposlenici budu obučeni za obavljanje više poslova i zadataka,ide se ka izvrsnosti,s ciljem da se ne dozvoli da odsustvo nekog uposlenika zaustavi proces rada, te smo u tom smislu donijeli nekoliko Naredbi o provođenju mentorstva, u smislu prenošenja znanja sa jednog uposlenika na drugog.

      

    Pravilnik o mentorstvu, kao interni akt, donijeli smo još 2018.godine, a VSTV BIH je 2021.godine, utvrdio da postoji potreba za donošenjem istog.

      

    Može se słobodno reči da je sud bio pravna klinika za veliki broj mladih diplomiranih pravnika, o čemu je napisana i Monografija, za sve koji su obavljali praksu u sudu u svojstvu volontera ili pripravnika.

     

    Sa ponosom možemo istači, da su naši volonteri i pripravnici imenovani na više pozicija stručnih saradnika, sudaca i tužitelja, ili obavljaju visokopozicionirane funkcije u drugim državnim institucijama.

     

    Paralelno sa redovnim radom implementirali smo niz Projekata u saradnji sa VSTV BIH, ministarstvima, upravama i agencijama.

     

    Prvi projekat je bio uvodenje CMS,a kao dobar primjer za uspješno sprovodenje elektronskog upravljanja sudskim predmetima, bili smo sud koji su posjećivali drugi sudovi iz BIH, kojima smo svesrdno prenosili naše iskustvo i znanje.

     

    Sljedeći važan projekat je bio, projekat USAID-a kada smo dobili priznanje za model sud, po američkim standardima poslovanja.

     

    Uspješno uređujemo web stranicu suda, uz pohvalu VSTV BIH, bili smo pilot sud za projekat elektronske narukvice, te prema  izvještaju, koji je objavio Opus d.o.o. Mostar, koji iznajmljuje softwer i opremu za elektronski nadzor, mi smo sud koji je  u implementaciji navedenog projekta, ostvario i najbolje rezultate u Federaciji BiH.

     

    Potom ističemo i Projekat harmonizacije ZK ureda, Projekat digitalizacije sudske arhive, digitalizacije  sudskog registra, sceniranje zemljišnih knjiga,uvođenje MELP programa za vođenje matične evidencije zaposlenika, do implementacije Projekta unapređenja efikasnosti pravosuđa, koji je podržan od strane  Vlada Holandije i Norveške, i u okviru kojeg su urađeni Memorandum o saradnji sa Kantonalnim sudom u Novom Travniku i Smjernice za parnični odjel.

     

    U okviru ovog projekta snimili smo i kratki film o pripremnom ročištu ,koji je distribuiran u ustanove za edukaciju sudaca i tužitelja (FBIH i RS), na fakultete i u druge pravosudne institucije.

     

    U drugoj fazi ovog projekta „Reorganizacija poslovnih procesa u sudu“ koji je podržan od strane Kraljevine Švedske, u kojem je fokus na ulozi pripravnika i volontera,i u kojem  smo pokazali zavidne rezultate u implementacij,izradili niz internih akata koje smo ustupili VSTV BIH, kako bi se isti koristili u daljnjoj implementaciji Projekta u drugim sudovima u BIH.

     

    Izradili smo Plan integriteta koji se od 2018.godine intenzivno provodi, te smo donijeli i Strateški plan od 2021.-2023.godine (sada dopunjen sa  2024-tom godinom), a koji je potvrdila Stalna komisija VSTV BIH.

     

    Uspješno implementiramo i Smjernice za prevenciju seksualnog i rodno zasnovanog uznemiravanja, a pripremamo i Strategiju za sprovođenje rodne ravnopravnosti u našem sudu.

     

    Ostvarujemo i dobru saradnju sa institucijama izvan pravosudnog sistema,kao što su komunalna preduzeća,centri za socijalni rad, kazneno popravni zavodi , FGU i drugi.

     

    Poseban segment saradnje se ostvaruje sa Sudskom policijom, održavanjem sastanaka, implementacijom Strategije sigurnosti, redovnim  izvještavanjem o stanju izdatih naredbi i prijedlozima za unapređenje zaštite i sigurnosti.

     

    Na završnoj konferenciji o IPA Projektima i unapređenju vođenja stečajnog postupka i ekonomskim efektima istog, predsjednik Suda je imao izlaganje, među rijetkim predstavnicima pravosudnih institucija u BIH, čime je prepoznata uloga liderstva ovog suda među ostalim sudovima u BIH i zalaganje za  opravdanost Projekata, koji se podržavaju.

      

    Za sve ove godine, izvještaji o radu suda su imali pozitivan trend, što se očekuje i ubuduće. Zajednički rad,postavljeni ciljevi, zadaci,misija,vizija i napredovanje, rezultati su profesionalnog odnosa i kolegijalnosti svih uposlenika suda, na čemu se upućuje zahvalnost za svih 20 godina zajedničkog rada.

      

    Na početku godine u kojoj obilježavamo značajan jubilej u razvoju jedne pravosudne insitucije želim naglastiti da smo u protekloj godini ostvarili  izuzetno dobre rezultate. Po prvi puta smo Plan realizacije predmeta, koji smo zajedno projektirali sa Visokim sudski i tužilačkim vijećem BiH (VSTV BiH) ispunili u procentu od 96 posto, od 5.898 spisa riješili smo 5.574, znači procenat rada je  96,14 posto. Pored ovog Plana imali smo u potpunosti ostvarenu godišnju normu, 112,51 % je godišnja kolektivna norma svih sudaca u Općinskom sudu u Travniku. Ostvarili smo kvalitet rada u iznosu od 90,36 posto kada je riječ o odlukama koje su išle na Kantonalni sud u Novom Travniku. Što se tiče rezultata u potpunosti smo zadovoljni sa ostvarenim i cilj smo u potpunosti ostvarili.

      

    Tokom 2023. godine nastavili smo realizaciju “Holandskog projekta”  na podizanju kvaliteta rada, a upravo zahvaljujući ovom projektu unaprijeđen je kvalitet rada, smanjeno vrijeme koje je potrebno za rješavanje jednog spisa. Utvrdili smo sve naše nedostatke, koje smo tokom godine uspjeli da otklonimo. Zajedno sa VSTV- om smo radili na “Švedskom projektu”, to je jedan poseban način rada sa pripravnicima i volonterima u kojem puno aktivniju ulogu imaju pripravnici, nego po ranijem Pravilniku.

     Uz sve ove projekte Općinski sud u Travniku bio je pilot projekat uz Podršku Svjetske banke (WB) i Federalnog ministarstva pravde na uspostavljanju online registraciji privrednih društava.

     Prvi smo, u BIH implementirali ovaj “Pilot projekat”. Vlada Federacije BiH je donijela Uredbu koja uskoro stupa na snagu i kreće se sa online registracijom privrednih društava u Federaciji BiH, a to će u svakom slučaju privrednicima omogućiti puno jednostavniju i sa manje troškova dostupnuu registraciju privrednih društava.

    Ovo je jedan veliki korak u nizu koraka koji se poduzimaju kako bi se BIH približila  Evropskoj Uniji.

    Ovih 20 godina je jubilej koji je zavrijedio da se obilježi retrospekcijom dosadašnjeg rada, za koji se slobodno može reči, da može da posluži kao primjer za buduće generacije.

    Prilog: originalni dokument

     

     

    U Travniku 01.03.2024.godine                                      Predsjednik suda

                                                                                             Goran Dujić